• Outlook365
  • eLearning
  • UniverSIS
  • Library
  • DSpace
  • HEAL-Link
  • ΜΟ.ΔΙ.Π.
  • Εξωστρέφεια

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ

    Adamopoulos, A. (2023). Education and economic development: An empirical analysis for Greece. Theoretical Economics Letters, 13(7), 1657-1668.

    Πουλημένου, Σ., & Κουτούζης, Ε. (2020). Τα ελληνικά δημόσια σχολεία ως μανθάνοντες οργανισμοί: Χαρακτηριστικά και λειτουργίες- Μια εμπειρική διερεύνηση. Επιθεώρηση Εκπαιδευτικών Θεμάτων, 20-21, 308-337.

    Balasi, A., & Iordanidis, G. (2019). Greek primary education schools as learning organizations. An empirical study in Greek educational context. International Studies in Educational Administration (Commonwealth Council for Educational Administration & Management (CCEAM), 47(3), 54-70.

    Πατσατζάκη, Ε., & Ιορδανίδης, Γ. (2018). Η λειτουργία του δημοτικού σχολείου ως επαγγελματική κοινότητα μάθησης. Επιστήμες της Αγωγής, 3, 7-27.

    Iordanidis, G.D., & Sagiadinou, G-S. P. (2018). Primary school teachers’ employment status as a factor of organizational commitment. Journal of Education and Human Development, 7(1), 13-19.

    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΕ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ

    Πετρομελίδης, Μ., & Ρετάλη, Κ. (2024). Διερεύνηση ψηφιακής ικανότητας εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πλαίσιο αυτό-αξιολόγησης ψηφιακής ικανότητας. Στο Πανελλήνιο Συνέδριο «Παιδαγωγική και Εκπαίδευση σε Συνθήκες Κρίσης και Μετάβασης στον 21ο αιώνα», 12-13 Απριλίου 2024. Φλώρινα: ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.

    Σιδηροπούλου, Ζ., & Γκιαούρη, Στ. (2024). Διερεύνηση των απόψεων των προϊσταμένων νηπιαγωγών αναφορικά με τον ρόλο τους κατά τη διάρκεια της πανδημίας: Μια πιλοτική έρευνα διερευνώντας την αστάθεια, την αβεβαιότητα, την πολυπλοκότητα και την ασάφεια (VUCA ηγεσία). Στο Πανελλήνιο Συνέδριο Παιδαγωγική και Εκπαίδευση σε Συνθήκες Κρίσης και Μετάβασης στον 21ο Αιώνα, 12-13 Απριλίου 2024. Φλώρινα: ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.

    Dazanis, A., & Retali, A.K. (2023). Educators’ Digital Competence in Second Chance Schools in Greece. In B. Stavre, D. Stoica, J. Çyfeku, D. Kaçauni, L. Kaçani, S. Koça, E. Xega, L. Robo, A. Jashari, E. Papa, E. Qafzezi, O. Pema & A. Karasaliu (Eds), 5th International Conference Education Across Borders Innovative Education: Strengthening the Future (pp.60-74). Korce, Albania: University “Fan S. Noli”

    Δαζάνης, Α., & Ρετάλη, Α.Κ. (2023). Διερεύνηση παραγόντων που σχετίζονται με την ψηφιακή ικανότητα εκπαιδευτικών Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας στην Ελλάδα, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό πλαίσιο αξιολόγησης της Ψηφιακής Ικανότητας εκπαιδευτικών. Στο Ι. Καζανίδης & Α. Τσινάκος (Επιμ.), Πρακτικά 13ου Πανελλήνιου και Διεθνούς Συνεδρίου Οι ΤΠΕ στην εκπαίδευση (σσ. 528-535). Καβάλα: Διεθνές Πανεπιστήμιο της Ελλάδας.

    Tassou, E., & Iordanidis, G. (2023). The Contribution of School Leadership to the Introduction and Implementation of Innovative Educational Programs in Special Education School Units. In Proceedings of the 1st International Scientific Conference Teaching, Learning and Teacher Education (TLTE): Quality of Teaching and Learning (QTL) – Reality and Possibilities (pp. 421-438). Serbia: Pedagogical Faculty in Vranje, University of Niš.

    Αδαμόπουλος, Α. (2023). Εκπαίδευση και Οικονομική ανάπτυξη: Μια εμπειρική ανάλυση για την Ελλάδα. Στο 3ο Διεθνές Συνέδριο του Ελληνικού Ινστιτούτου Οικονομικών της Εκπαίδευσης & Δια Βίου Μάθησης της Έρευνας & Καινοτομίας με θέμα: «Ελλάδα – Ευρώπη 2030: Εκπαίδευση, Έρευνα, Καινοτομία, Νέες Τεχνολογίες, Θεσμοί και Βιώσιμη Ανάπτυξη», 7-10 Σεπτεμβρίου 2023, Ηράκλειο Κρήτης https://www.inoek-conferences.gr

    Κύρου, Α., & Κουτούζης, Μ. (2022). Η αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (2010-2014 & 2021): Συγκριτική αποτίμηση εφαρμογής, (αντί)στάσεων και αντιδράσεων των εκπαιδευτικών. Στο Σ.Γ. Σούλης, Μ. Λιακοπούλου (επιμ.), Πρακτικά Διεθνούς Επιστημονικού συνεδρίου «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ» – Σύγχρονες προκλήσεις και προβληματισμοί (τόμ. Α’, σσ.1392-1412). Εκδόσεις: Gutenberg.

    Koutouzis, M., & Magou, A. (2022). The dark side of school leadership: The perspective of primary and secondary teachers. In Proceedings of the 1st International Conference: Education in the 21st Century: Contemporary Challenges and Concerns. Cambridge Scholars Publishing, 13–15 May 2022. Ioannina, University of Ioannina, Department of Primary Education.

    Μάγγου, Α., & Κουτούζης, Μ. (2022). Η «σκοτεινή» πλευρά της σχολικής ηγεσίας μέσα από την οπτική εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Στο 1ο Διεθνές Συνέδριο: Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: Σύγχρονες προκλήσεις και προβληματισμοί, 13 – 15 Μάιου 2022. Ιωάννινα, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.

    Πουλημένου Σ. (2022). Ο κριτικός στοχασμός των εκπαιδευτικών ως προαπαιτούμενο για ένα δημοκρατικό σχολείο που μαθαίνει. Πρακτικά ΙΣΤ’ Διεθνούς Συνεδρίου Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος “Το σχολείο στη δημοκρατία, η δημοκρατία στο σχολείο”( τόμ. Β΄, σσ. 560-571).

    Νάκος, Κ., & Ιορδανίδης, Γ. (2022). Η επίδραση των ηγετικών, διοικητικών και οργανωτικών δεξιοτήτων του διευθυντή στην ευημερία των εκπαιδευτικών. Στα Πρακτικά ΙΣΤ’ Διεθνούς Συνεδρίου Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας (τόμ. Γ΄, σσ. 496-506), Βόλος.

    Μπουμπλέκα, Μ., Κουτούζης, Μ., & Χριστοδούλου, Μ., (2022). Η συναισθηματική νοημοσύνη του διευθυντή ως συνθήκη εμπλοκής στο επάγγελμα του εκπαιδευτικού: μια ποσοτική προσέγγιση. Στο Ν.Γ. Σούλης & Μ. Λιακοπούλου (επιμ.), Εκπαίδευση στον 21ο αιώνα: σύγχρονες προκλήσεις και προβληματισμοί: Πρακτικά 1ου Διεθνούς Συνεδρίου Παιδαγωγικού Τμήματος Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, 13-15 Μαΐου 2022 (τόμ. A’, σσ. 1433-1447). Ιωάννινα: Gutenberg.

    Balasi, A., & Iordanidis, G. (2020). Assessing Five Dimensions of Professional Learning Communities: An empirical study in Greek Educational Context. In Proceedings of the 4th International Conference “Education Across Borders” Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives (pp. 98-108). Florina – Greece: University of Western Macedonia – Faculty of Education.

    Bratitsis, T., Mavidou, S., & Tsolopani, I. (2018). Exploiting Digital Narrative Coaching for self-determining leadership profiles of Educational Leaders. In Proceedings of the 8th International Conference on Software Development and Technologies for Enhancing Accessibility and Fighting Info-exclusion, June 2018 (pp. 211-218).

    Δημητριάδου, Ε., Παπαλόη, Ε., & Ιορδανίδης, Γ. (2018). Το φαινόμενο της οργανωσιακής σιωπής στο χώρο της Εκπαίδευσης: Αίτια, διαμορφωτικοί παράγοντες, προεκτάσεις. Στα Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Λάρισα.

    Μούζα, Β., & Ιορδανίδης, Γ. (2018). Διεύθυνση σχολικής μονάδας και σχολικό κλίμα: Διερεύνηση απόψεων διευθυντών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας. Στα Πρακτικά 4ου Διεθνούς Συνεδρίου για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Λάρισα.

    Iordanidis, G., Tsakiridou, H., & Sagiadinou, G. (2018). Teachers organizational commitment and leadership in Greek primary education. In Proceedings (Short paper) http://www.belmas.org.uk/Login.aspx?ReturnUrl=%2fConference-Papers-2018.

    Τσιαφίλλη, Χ., Παπαλόη, Ε., Ιορδανίδης, Γ. (2018). Η αυθεντικότητα του διευθυντή και η σημασία της σε σχολικό πλαίσιο. Στα Πρακτικά 1ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου «Εκπαιδευτική Ηγεσία, Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηθικές Αξίες», (τομ. Α΄, σσ. 309-320). Θεσσαλονίκη.

    Πουλημένου, Σ. (2017). Τα σχολεία ως μανθάνοντες οργανισμοί. Πρακτικά 1ου Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου «Εκπαιδευτική Ηγεσία, Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηθικές Αξίες», Σχολική Ηγεσία και Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί, 24-26 Νοεμβρίου 2017 (τομ. Β’), Θεσσαλονίκη: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.

     ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΣΥΝΕΔΡΙΑ

    Tassou, E., & Iordanidis, G. (2024, 8-11 Ιουλίου). School leadership and implementation of innovation in special education school units. Ανακοίνωση στο XXIX Conference 2024 Changing Regimes of Control in Education: Comparative Perspectives across Time and Space. Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ σε συνεργασία με την Ελληνική Εταιρεία Συγκριτικής και Διεθνούς Εκπαίδευσης, Θεσσαλονίκη.

    Τάσσου, Ε., & Ιορδανίδης, Γ. (2024, 12-13 Απριλίου). Σχολική ηγεσία και καινοτομία στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Ανακοίνωση στο Επιστημονικό Συνέδριο Πανεπιστήμιο Frederick: Έμπνευση, καθοδήγηση και ενδυνάμωση εκπαιδευτικών και εκπαιδευτριών/τών: Συγκλίσεις στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και την Εκπαίδευση Ενηλίκων, Λευκωσία, Κύπρος. Educational Leadership & Adult Education

    Τάσσου, Ε., & Ιορδανίδης, Γ. (2024, 12-13 Απριλίου). Σχολική ηγεσία και Καινοτομία στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. Ανακοίνωση στο Επιστημονικό Συνέδριο Έμπνευση, καθοδήγηση και ενδυνάμωση εκπαιδευτικών και εκπαιδευτριών/τών: Συγκλίσεις στην Εκπαιδευτική Ηγεσία και την Εκπαίδευση Ενηλίκων. Πανεπιστήμιο Frederick, Λευκωσία Κύπρου.

    Ξαγαρά Π., Βάσσιου Α., & Ιορδανίδης, Γ. (2024, 1-3 Μαρτίου). Ηθική ηγεσία: σχέση με το ηθικό κλίμα και την επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής εκπαίδευσης. Ανακοίνωση στο 5ο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο Μορφές ανάπτυξης του Σχολείου για βιώσιμο μέλλον: Νέοι ορίζοντες στη σύγχρονη Εκπαίδευση και σχολική Ηγεσία. Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κρήτης, Ηράκλειο.

    Tassou, E. (2023, 12-14 September). The contribution of school leadership to the introduction and implementation of innovative educational programs in Special Education School Units: an investigation of secondary school teachers’ viewpoint. Conference presentation at BERA Annual Conference, Birmingham, UK. https://www.bera.ac.uk/conference/bera-conference-2023

    Τάσσου, Ε., & Ιορδανίδης, Γ. (2023, 10-12 Νοεμβρίου). Σχολική Ηγεσία και Καινοτόμα Προγράμματα σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής. Ανακοίνωση στο 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος: Σχολική Ηγεσία και Καινοτόμα Προγράμματα σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής, Ιωάννινα. https://12synpee.conf.uoi.gr

     Tassou, E. & Iordanidis, G. (2023, November 17-18). The Contribution of School Leadership to the Introduction and Implementation of Innovative Educational Programs in Special Education School Units. Conference presentation at 1st International Scientific Conference Teaching, Learning and Teacher Education (TLTE): Quality of Teaching and Learning (QTL) – Reality and Possibilities. Pedagogical Faculty (University of Niš), Vranje, Servia. https://www.pfvr.ni.ac.rs/kvalitet-nastave-i-ucenja-realnost-i-mogucnosti/

    Κύρου, Α., & Κουτούζης, Μ. (2022, 13-15 Μαϊου). Η αυτοαξιολόγηση σχολικής μονάδας στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα (2010-2014 & 2021): συγκριτική αποτίμηση εφαρμογής, (αντί)στάσεων και αντιδράσεων των εκπαιδευτικών. Ανακοίνωση στο Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ» – Σύγχρονες προκλήσεις και προβληματισμοί. ΠΤΔΕ, Ιωάννινα.

    Kyrou, A., & Koutouzis, M. (2022, 8-10 July). School self-evaluation in the Greek educational system (2010-2014 & 2021): The path to alienation. Conference presentation at BELMAS/CCEAM Annual Conference 2022 “Leadership for Global Citizenship”. Liverpool, UK.

    Νάκος, Κ., & Ιορδανίδης, Γ. (2019, 29 Νοεμβρίου – 1 Δεκεμβρίου). Η επίδραση των ηγετικών, διοικητικών και οργανωτικών δεξιοτήτων του διευθυντή στην ευημερία των εκπαιδευτικών. Ανακοίνωση στο ΙΣΤ’ Διεθνές Συνέδριο Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδας. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδας, Βόλος.

    Patsatzaki, E., & Iordanidis, G. (2018, 13-15 November). Leading primary education schools as professional learning communities in Greece. Ανακοίνωση στο CCEAM CONFERENCE: Professional Learning: A leadership opportunity and challenge, Malta.

    Μπόλλα, Μ-Ε., & Ιορδανίδης, Γ. (2018, 19 – 20 Οκτωβρίου). Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives. Ανακοίνωση στο 4th International Conference “Education Across Borders” – Education in the 21st Century: Challenges and Perspectives. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας σε συνεργασία με την Παιδαγωγική Σχολή Μοναστηρίου και την Παιδαγωγική Σχολή Κορυτσάς, Φλώρινα.

    Μούζα, Β. & Ιορδανίδης, Γ. (2018, 12-14 Οκτωβρίου). Διεύθυνση σχολικής μονάδας και σχολικό κλίμα: διερεύνηση απόψεων διευθυντών στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Περιφερειακής Ενότητας Φλώρινας. Ανακοίνωση στο 4ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας. Διοργανώθηκε από την Επιστημονική  Ένωση  για  την  Προώθηση  της  Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Π.Ε., το Τμήμα Βιοχημείας & Βιοτεχνολογίας), το Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας (Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ) και το Σύλλογο καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Ν. Λάρισας,  Λάρισα.

    Παπαλόη, Ε., Δημητριάδου, Ε., & Ιορδανίδης Γ. (2018, 12-14 Οκτωβρίου). Το φαινόμενο της οργανωσιακής σιωπής στο χώρο της Εκπαίδευσης: αίτια, διαμορφωτικοί παράγοντες, προεκτάσεις. Ανακοίνωση στο 4ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας που διοργανώθηκε από την Επιστημονική  Ένωση  για  την  Προώθηση  της  Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.) σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας (Παιδαγωγικό Τμήμα Π.Ε., το Τμήμα Βιοχημείας & Βιοτεχνολογίας), το Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας (Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ) και το Σύλλογο καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Ν. Λάρισας, Λάρισα.

    Τσακιρίδου, Ε., Σαγιαδινού, Γ-Σ., & Ιορδανίδης Γ. (2018, 6 – 8 Ιουλίου). Teachers’ organizational commitment and leadership in Greek primary education. Conference presentation at BELMAS ANNUAL CONFERENCE 2018: Education Policy and Sustainability: Global perspectives from the field of educational leadership, Windsor, England.

    Balasi, A., & Iordanidis, G. (2018, 13-16 November). Greek primary education schools as professional learning communities: Exploring principals’ and teachers’ views. Conference presentation at CCEAM International Conference: Professional Learning: a leadership opportunity and challenge, Malta.

    Παπαλόη, Ε., Τσιαφίλλη, Χ., & Ιορδανίδης, Γ. (2017, 24 – 26 Νοεμβρίου). Η αυθεντικότητα του διευθυντή και η σημασία της σε σχολικό πλαίσιο. Ανακοίνωση στο ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «Εκπαιδευτική Ηγεσία, Αποτελεσματική Διοίκηση και Ηθικές Αξίες» που διοργανώθηκε από το Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής (Πανεπιστημίου Μακεδονίας), το Τμήμα Παιδαγωγικής (Αριστοτέλειου Πανεπιστήμιου Θεσσαλονίκης), από το Παιδαγωγικό Τμήμα της Ανωτάτης Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) και από το Τμήμα Εκπαίδευσης (Πανεπιστημίου Κύπρου), σε συνεργασία με το Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Πανεπιστημίου Frederick, Κύπρου), Θεσσαλονίκη.